lördag, maj 14, 2011

Shopping

Stack iväg och handlade mat idag och slank in på nyöppnade Naturkompaniet på Bergvik. Behövde en ny lagom stor väska att ha med på resor och till vardags också så klart. Ska på jobbresa nästa vecka och i juni drar vi ju till Alcudia. Hittade den här snygga, alldeles lagom stora väskan, Ospray Flap Jill Mini:

Väska står på min nya resväska som jag fick i present när jag fyllde år. Jag är redo att resa!

Jag va även in på H&M en sväng för att köpa strumpor och kalsonger till Elliot. På kalsongerna med mönstret jag ville ha samt endast i storlek 110/116 stod det att de kostade 4.95 Euro. Jaja, det är säkert bara tryckfel på prislappen. Tog dom och ett paket strumpor och gick till kassan. -54 kronor, tack! Öh... det lät lite billigt men jag är inte den som är den...


Jag skulle ju självklart gått in och köpt ett par paket till men då kanske det hade blivit lite väl tydligt att priset var fel...

Inga kommentarer: