måndag, maj 31, 2010

Update...

Tiden bara rusar. Sommarvärmen är här. Det märks bestämt i vår lägenhet. Vill någon basta är ni varmt välkomna hit!

Hinner/orkar inte blogga så mycket. Har varit ruskigt trött på kvällarna. Fråga bara min kära sambo, han har nog glömt bort hur det är att träffa mig en kväll efter barnen somnat. Vi måste bli bättre på att göra saker tillsammans, bara han och jag. Det behövs ibland.

Sommarplanering går sakta framåt. Midsommaren är planerad. Jeej!! Ser så fram emot den helgen. Innan dess ska vi hinna med lite av varje. William ska till tandläkaren. Thomas ska cykla SSC10 på nationaldagen. Han ska även hjälpa kompis M att riva ut ett badrum. Vi andra hoppas på fint väder så vi kan spendera dagen i M's trädgård. Eventuellt kanske det blir lite skolavslutningsfirande då lilla syster yster går ur 9:an.

Va på Me&I party förra veckan. Hittade såååå mycket fina kläder som jag ville ha, både till mig själv och till barnen. Hade kunnat spendera hela lönen men det går ju inte... Det bidde dom här två till mig:



Elliot blev mäkta avis på biltröjan. En sån ville minsann han också ha... Han och lillebror fick en varsin robottröja. Elliot en röd och William en turkos.



Han var som tur rätt nöjd med sin robottröja också. Han skulle prompt ha den att sova i...

Inga kommentarer: