måndag, oktober 11, 2010

60 år

Den gladaste 60-åringen! Min mamma! Den bästa!

Mycket gott att välja på...

Thomas blev lekledare med Elliot och William på
var sida och barnens tre kusiner mittemot.

Paket 1 från Emma. Två nyfikna killar som vill hjälpa till.

"Pärlig" mamma.

Paket nr 1 - spänd förväntan

Glädje - en ny matplats, om än liten.

Paket nr 2 - förväntan x 3.

Förutsättning för att köpa en ny lite större matplats.

I paket nr 1 fanns alltså den lilla dockhusmatplatsen. I paket nr 2 låg pengar med den lilla lappen överst - Vill du ha en större matplats får du köpa den själv... Underst låg Grattis kortet.
Bonus är Mamma Mia på fredag tillsammans med mig och Maria(?).

Trötta födelsedagsfirare. Jag filmade mer än jag fotade den här gången så jag missade att ta kort på resten av gästerna...

Inga kommentarer: