fredag, april 24, 2009

Klick klick klick

Råkade (eh hehe) klicka hem lite Villervilla kläder idag. Det va faktiskt rea... och kläderna är superfina. Kolla bara:

Elliot har lite Villervalla kläder sen tidigare (farmor har bra smak!) och jag bara älskar färgerna och kvaliteten. Så jag kunde inte hejda mig när det va rea och allt.

Grön/gul mössa och plommon/orange tröja till Elliot. Matchar den grön/gula vändbara jacka han redan har.

Röd/orange mössa och jacka till William.


Bilder från www.villervalla.se

2 kommentarer:

Titti sa...

Vi har inte testat Villervalla ännu, borde kanske göra?
Var handlar du?

Frida sa...

Det tycker jag absolut. Elliot fick ett set när han fyllde 1 år som han faktiskt fortfarande kan ha, visserligen som pyjamas men ändå (liiite korta i ärmar och ben).

Jag kan verkligen rekommendera Villervalla, mjuka kläder (utan mjukmedel), superkvalité, härliga färger. Me like very much.

Jag hittade rean på www.villervalla.se. Skynda fynda! :)