tisdag, maj 12, 2009

Plus & minus

Minus - vårt kylskåp har gått sönder. Imorse var filen och mjölken "fesljummen" (som vi säger här i Värmland). Yack! Tydligen termostaten som är kass. KBAB kom med ett litet lånekylskåp i morse som står här i hörnet. Delar till termostaten skulle beställas och det tar visst några dagar. Hm.

Plus - Jag ska klippa mig (för första gången på över ett år!) och slinga mig (första gången ever!). Eftersom jag inte klippt mig på så länge så tyckte jag att jag kunde unna mig slingor också. Så på torsdagkväll är mitt alldeles för långa hår borta. När håret har en egen skugga när man är ute och går, då är det dags att klippa sig!

Dubbelplus - Vi ska äntligen hälsa på kusinerna i Stockholm till helgen!

Två tummen ur på en vecka, det är inte dåligt det!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Maria säger: Trippelplus! Vi saknar er!

Johannes sa...

Börjat planera på vad ni vill göra i Sthlm när i kommer hit då?

Finns ju endel att välja på så vill ni se/göra något extra intressant så kolla gärna upp det före avresa! :)

KlaramedK sa...

Kul!!