söndag, september 27, 2009

"Suun"

Vanligtvis brukar det vara jag som säger till barnen att pappa är i Sunne. Imorgon är det pappa som säger att mamma är i Sunne för omväxlings skull. Vi kommer dock inte att spendera tiden på samma plats. Undertecknad kommer befinna sig på Selma Spa i två dagar. Inte för att lyxa utan för att gå facklig grundkurs.

Iofs så kan man nog räkna sova i säng utan att bli väckt av barn som en lyx just nu. För tillfället sover jag på soffan pga rethosta och jag vill absolut inte väcka det barn som sover. William är risig för tillfället. Feber och ynklig med hes hosta.

I förrgår hade Elliot feber när jag hämtade honom på dagis. Den gick över till morgonen därpå. Eller snarare så hoppade den på William istället som har haft feber i två dagar. Typiskt att vi va till läkarn i torsdag för hostan och ev falsk krupp anfall förra helgen men utan feber är det inte mycket att hurra för... typ... Så jag får väl ringa igen imorgon och höra vad han säger nu.

Hur som helst. Nu måste jag stryka outfiten för de kommande dagarna.

Inga kommentarer: