fredag, december 11, 2009

4.15 - WTF?

Vem vaknar 4.15??!! Och varför?!!

Jo, min yngsta son... frågan är varför... gäsp!

Inget lussefirande på dagis idag. William är inte välkommen pga "har-du-kräkts-är-det-48-timmars-bannlysning" och Thomas har kräkts halva natten vilket innebär att jag inte kan gå dit med Elliot som det är tänkt för då måste jag ta med William och han var ju som vi sa inte välkommen än. Så, vi blir hemma allihop från jobb och dagis.

Planen var att Thomas sen skulle gå och vaccinera William men jag tror inte att jag fortskrider med den planen. Har ingen lust att ta hand om två sjuklingar. Om det nu skulle visa sig att William får massa biverkningar, som han ju fick av det förra vaccinet. Vi avvaktar med hans spruta till nästa fredag. Tror jag...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm då hade jag inte somnat än. :D

Låter som du haft en tuff vecka. Synd vi inte kan assistera. jag håller tummarna för hel jobbvecka till veckan.

Och även om Elliot säger nej mycket så har han iaf olika tonlägen och uttryckssätt till alla nej. :)

/Faster Å

KlaramedK sa...

Suck för sprutor, mina busfrön fick sina influensasprutor utan att det blev någoraa märkbara biverkningar...lite ont där sprutan sattes, det var nog det.

...värre är det med den där 1,5 års sprutan, blir ju nästan garanterat feber efter en vecka...och nils skall ta den den 22...kul nyår ev!!