torsdag, mars 19, 2009

Febriga ungar

Så var det dags igen. Ungarna har feber. Inte så hög, men likväl feber. Elliot åt knappt något igår efter dagis, varken mellanmål eller middag. Välling gick dock ner vilket är mer än man kan säga om morgonens vällingportion. Den står i diskhon ouppdrucken. Detta har ALDRIG hänt förut. Genast blev jag väldigt orolig för att ev maginnehåll ska komma upp. Det har än så länge dock inte hänt. Tack och lov. Just nu sitter killen framför tv:n på en handduk och med kräkhinken i beredskap.

Lillebror har lite lägre feber. Har varit klänging hela morgonen och halva natten också för den delen. Jag har varit vaken mellan 23.40-2.10 eller nåt sånt inatt. Täppt i näsan och orolig sömn för plutten. Nu sover han igen.

Själv ska jag ta mig en macka... jag är huuuungrig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kanske ska bli rätt skönt att börja jobba ändå! :)