söndag, mars 29, 2009

Helgen

Igår var jag iväg och veckohandla med kidsen. Mormor var också med. Hela förmiddagen gick och det blev sen lunch. Det blev ingen eftermiddagsvila för Elliot. Istället blev det Bilar i soffan. Jag gick ut i köket och satte på kaffe, när jag kom tillbaka hittade jag den här killen däckad i soffan:

När klockan var 17 och han hade sovit en timme väckte jag honom försiktigt. Hej å hå vilken totalt fel sidan han vaknade på.

Idag var vi på barnmässan. Mormor var med igen. Man kan säga att hon är stand-in för pappa som ligger hemma i sjukbädden. Elliot härjade järnet på mässan. Det fanns massor med kul grejer att göra. Här är vi i Discohörnan och dansar lite:


William var fascinerad av den här "spegel-ballongen"... som ni ser...

Han gör sin nya favoritmin - skrynkla näsan.

Inga kommentarer: