onsdag, januari 09, 2008

Mysteriet är löst!

Nyfiken tog överhand idag och jag skickade ett mejl till Sendly, företaget som presentpaketet kom ifrån, och frågade om avsändaren ville vara anonym eller om det möjligtvis blivit en miss med något meddelande. Jag trodde inte att de skulle lämna ut namnet på avsändaren men det va inga problem. Jag hade dessutom när jag kom hem från ett vanligt brev från den mystiske avsändaren.

Det visade sig komma ända från Österike och min kompis Claudia. Hon är ju för go som hittar en svenska sida med presenter och lyckas skicka iväg ett paket till mig. Sidan finns nämligen inte på engelska ens. Skoj att höra av henne då hon annars är en svårnådd, upptagen kvinna.

Nu kan jag somna utan några mer funderingar kring mystiska avsändare...

Gonatt!

Inga kommentarer: