måndag, januari 14, 2008

Ännu ett underverk!

Titta, titta så fin!!

Det var precis lika häftigt den här gången när barnmorskan satte ultraljudet mot magen och bilden av en liten bebis trädde fram på skärmen. Vilket underverk! Bara ett litet sprattligt knytt var det också. *pustar ut*

Barnmorskan sa att han visade upp sig från bästa sidan. I princip alla sidor alltså. Snurra, sparka och levde rullan där inne. Annars såg allt ut som det skulle. Inga konstigtheter som barnmorskan såg. Skönt!

Jag letade efter min gamla journal med lappen från ultraljudet med Elliot imorse för att jämföra, men jag hittade den inte. Får leta mer ikväll. Vore intressant att jämföra hur stora de två bustrollen är. Tror iaf att Elliot var lite större när vi gjorde ultraljudet med honom.

Datumet för inträde i vår värld blev ändrat till den 18 juni föresten. Det kan vara intressant att veta. En dag efter svägerskans bf. Häftigt!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis, grattis!!
Så underbart! Ser ut som världens sötaste!!! *stor kram*

Anonym sa...

Jag uppfattade ett "han"... eller ;)/Maria

KlaramedK sa...

hihi, vilken liten sötnos! ...första gången tyckt jag att UL inte var så mycket för världen, men nu, nu kan man ju nästan se en hel personlighet!!

modigt att lägga ut din bild...jag har inte riktigt vågat ännu, har nog inte riktigt smält det än! ;=O

verkligen kul!

Frida sa...

Maria: Ett "han" är rätt uppfattat... :D

Frida sa...

klaramedk:
båda gångerna har jag tyckt ul var det häftigaste jag varit med om! :) Hur olika det det va...

Klart du vågar lägga ut din bild, iaf skicka till mig! :) Jag vill jättegärna se!