torsdag, oktober 09, 2008

Femte gången gillt

Har mina barn nån jäkla sensor inbyggt som känner av när jag försöker vila samtidigt som dom sover? Jag har ju inte sovit en hyfsad natt på ganska länge nu och det börjar märkas. Jag är trött! Tänkte för en gång skull passa på att sova när barnen sover, det är ju det alla experter säger. Ålrajt!

Båda barnen sov. Jag la mig på soffan och hann väl precis sluta ögonen innan nån av dom lät och behövde nån typ av assistans. Ungen somna om. Jag försökte göra detsamma. Hann så långt som att sluta ögonen igen innan det va dags för den andra ungen. Nu har jag försökt lägga mig 5 gånger och bara hunnit så långt som att lägga mig ner och sluta ögonen innan nån låter. Så nu skiter jag i det! Hoppas dom är nöjda nu.

Elliot är för övrigt hemma från dagis idag. Snorig, hostig och allmänt kinkig. Så där som karlar blir när dom är förkylda...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, jag förstår inte hur du och jag ska överleva med tre karlar i familjen som kan bli förkylda...
*ha ha*