lördag, oktober 11, 2008

Skriiik

Hostar mer än någonsin idag. Fasar för natten. Unge herr William är ju kräsnare än någon annan vad gäller tystnad vid amning. Orkar inte mer skrikiga nätter. Minns inte när jag sov en hyfsad natt senast. Inatt gick jag ut och la mig på soffan. Mest på grund av hostan men jag tror jag fick sova lite mer i alla fall. Vaknade några gånger av att W grät. Han fick mat och somnade om. Annars var visst T uppe en del med honom.

Nu har han sovit sen kl 19 utan ett knyst, typ. Lär väl vakna till när jag måste flytta honom. För tillfället ligger han tvärs över våran säng...

1 kommentar:

Anonym sa...

Maria säger: Ni får helt enkelt lägga er på tvären ni med så herr kinkig inte vaknar ;). Nä, allvarligt talat, hoppas att det snart blir bättre med sömnen för er alla. Kram!