torsdag, oktober 23, 2008

Motsatt effekt

Den absolut tomma tarmen hade motsatt effekt än vad jag hade hoppats på. Wille sov oroligt inatt. Jag kunde inte somna förän bortåt midnatt, två timmar senare än vanligt. När W sov låg jag och funderade på hus, när jag började somna in började W krångla. Typiskt. Så nån gång vid midnatt tror jag att jag fick somna första gången, sen väcktes jag minst en gång i timmen. Klockan tjugo i sju vaknade jag av att han låg och jollrade glatt - då hade man genast glömt en riktigt jobbig natt. Fast jag blev påminnd ganska snabbt då jag skulle gå till toan, jag vinglade dit, så trött var jag egentligen.

Nu är E avlämnad på dagis. Lite jobbigt idag då rutin bröts lite grann men han var glad i fönstret i allafall. Själv ska jag packa ner en redan sovande lillkotte i vagnen och bege mig ner på stan med mor.

2 kommentarer:

KlaramedK sa...

du borde sova kvinna och låta mormor gå en prommenix med W istället!!

"sov när du har besök"! ;=)

Frida sa...

Hm... ska tänka på saken... har ju så mycket annat jag vill göra än att sova...