tisdag, januari 06, 2009

Kan Tony så kan jag

Det blev ju mer skridskoåkning förra veckan föresten. Åkte till Sportex för att kolla om de hade några till mig. Slut på min storlek. Gick till Gengåvan som ligger bredvid. Hittade ett par schyssta hockeyrör för 30 spänn. Perfekt. Gick tillbaka till Sportex och slipade dom för en femtiolapp. Så va jag med skridskor också. Kul.

Blev dock mer och mer nervös när jag väl skulle åka på dom. Det är ju halkigt som f-n på isen! Men, kan Tony Irving så kan banne mig jag också! Och det gick faktiskt ganska bra. Hade dock cykelhjälmen på mig för säkerhets skull.

Här är beviset att jag också åkt skrillor i år!

1 kommentar:

Anonym sa...

Wii! Duktigt.

Jag har idag fått min stegräknare så nu ska jag gå gå gå! Är ju ledig och då har jag svårt att motivera mig, men imorn är det shopping och då blir det nog ett gäng med steg. :) Heja heja! /Åsa