fredag, januari 30, 2009

Uslast

William sov uslare än uslast inatt. Sover William uselt betyder det att jag sover uselt. T gick till och med och la sig på soffan för att få sova lite grann. Trots att jag var aptrött idag så tog jag barnen och drog iväg till jobbet. Williams namne gjorde sin sista dag idag och vi åkte dit för att säga hejdå. Elliot var jätteblyg för typ alla. Den enda han vågade busa lite med själv var H i receptionen. Jag tror han diggar dig, H! (jag tror att du brukar läsa bloggen lite då och då?)

Efter jobbet åkte vi hem, käka lunch och sov! Det va otroligt skönt att få däcka på soffan en stund. Kidsen va nog trötta också för de sov länge. Så fort de vaknade drog vi iväg på kalas på Rud. Emil och Emma firade födelsedagar med tårta. (Bror, jag hann bara filma lite grann... får lägga ut det imorgon)

Jag slängde ihop enchiladas för första gången i mitt liv också. Det va hur gött som helst! Och enkelt!

Nu är det strax Let's dance igen... Daniel da Silva! See ya!

1 kommentar:

Anonym sa...

Japp, jag läser din blogg! :)