fredag, februari 06, 2009

Update

Efter dom där två spyorna vid lunch somnade W som en stock, E somnade också och tillslut även jag. Det va sååå skönt att somna på soffan. Att vakna nån timme senare var mindre roligt, jag ville bara sova mer.

W vakna och va en riktigt pigg och glad kille. Kröp runt, jaga brorsan, klättra på allt han kom åt som vanligt. Vid mellanmålet fick han lite vatten och ett rån att knapra på. Han har aldrig druckit så mycket vatten som idag. Rånen gick också ner och fick stanna.

Det blev ju ingen resa för T, han sitter i soffan för tillfället och kollar på en favvisfilm - Office Space. Ett tag trodde jag att jag hållit honom hemma för ingenting. W verkade pigg och ingen mer kräka. Så jag gjorde som det stod på vätskeersättningspaketet och gjorde lite morotspuré till honom. Han åt nån tesked och fick vätskeersättning därtill. En halvtimme senare, strax innan han ska somna så kommer moroten upp igen. Magen var inte redo för något annat än vatten och rån alltså.

Nu sover han. Han har gnällt lite men det har räckt att ge honom nappen och klappa lite på honom så har han somnat om. Får väl se hur natten ter sig...

Inga kommentarer: