måndag, februari 09, 2009

What a day... and night!

Vaknade med ett ryck kl 2.30 inatt av att Elliot stortjöt. What?! Vad händer?! Flög upp ur sängen när jag väl fattade vad det var jag hörde. (javisst, jag sov faktiskt lite inatt) Visade sig att Elliot hade kräkts i sängen. Efter sanering somnade han om.

Några timmar senare vaknar William och innehållet i hans blöja har letat sig ut genom pyjamasen. Sanering igen. (Kan för övrigt meddela att vi nu har bytt outfit 5 gånger sen dess pga av blöjinnhåll som... rymmer.)

För övrigt har det stundtals varit ganska gnälligt från alla håll, inklusive undertecknad. På eftermiddagen fick jag i alla fall sova nån timme då kidsen passade på att sova middag samtidigt. Tack och lov för det, jag behövde det verkligen. Pappa kom dessutom hem tidigare än vanligt idag. Just nu ligger alla killar på golvet i vardagsrummet och kollar på Madagascar, eller gaskar som Elliot säger. Strax dags att göra middag...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaaa måå han leva!... Fast jag underviker att ringa idag då. Finns väl ingen som är vidare sugen på att prata telefon idag vad jag har fattat det som.