torsdag, mars 13, 2008

Äntligen!

Vi har äntligen köpt en matta till vardagsrummet! Det blev så fint! Välkommen att hälsa på och se själva...

Mio möbler bygger ut och rear ut massor av varor. Upp till 70% enligt tidningsannons. Jag tänkte att det kan aldrig skada att åka och titta, så det gjorde vi. Hittade en jättefin tuftad ullmatta som är så skön att gå på. Vi har ju inte haft en matta på en mindre evighet så det känns så himla bra! Dryga 1000-lappen i rabatt. Inte så illa.

Tidigare i veckan var vi på dagisbesök igen. Kvarnbergets förskola som ligger några gator bort. Det var väl ok men jag fick inte den varma, välkomnande känsla som jag fick på Vitsippan. Hoppas, hoppas, hoppas han får plats på Vitsippan. Håll tummarna är ni snälla!

Som avslutning vill jag bara säga en sak: Ben & Jerrys Chocholate Therapy! Mmmm mmmm mmmm!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Maria säger; Tummar hålls!

KlaramedK sa...

kul med allt som verkar hända i era liv, hus, dagis, heminredning!! ...här längtar jag oxå efter hus, lägenhet har aldrig varit min grej! Tänk en egen gräsmatta, inga störiga grannar ovanpå/under/vägg i vägg osv när man skall sova!

(kommer inte in i min mail nu men ett plan med pinglande pilot tar jag 250för)