söndag, november 09, 2008

9 to 5

Som varje vecka försvinner helgen i ett nafs. Det annorlunda med denna helg är att vi var på bröllop igår. Kuligt! Det var min kusse S som gifte sig med sin M i Acksjöns kapell med efterföljande middag på Terassen. Nära och bra hem alltså!

Jättefin vigsel, mycket trevlig middag och superdupergod mat! De körde den häftigaste "bröllopsvalsen" jag sett också, till Dolly Partons 9 to 5.

William fick följa med på nåder då han inte äter någon annan mat än från min mjölkkasse. Vi hade förväntat oss det värsta med gallskrik och amningskrångel då han hade en skrikattack på dagen men det gick över förväntan. Amningen gick bra fast jag fick dra av mig typ halva klänningen för att få fram maten. Han sov, satt med vid bordet en stund, sov, sov och sov. Tre amningspauser fick vi med också. En just när brudgummens bröder hade strippshow... typiskt!

Eftersom jag inte bett om lov att lägga ut bilder på brudparet eller andra närvarande så blir det bara en bild på oss före och en på killarna under middagen.

Ok, en bonusbild på den otrolig smarriga bröllopstårtan också.

Storebror var föresten hemma med farmor och farfar som kom på besök över helgen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sicket tjusigt par!!!
Hoppas jag känner mig lika fräsch om sex månader... *ha ha*