torsdag, november 27, 2008

Önskelistor

Elliot
Båt till badkaret
Brio järnväg, tåg, tillbehör
Schleich djur
Duplo
Bord & stol i barnstorlek
Bilar, lastbilar, traktorer, allt med hjul
Docksäng (gärna nån gammal och fin)
Spis
Ficklampa
(Ingen pulka längre - pappa har redan köpt en) + hjälm
Kläder st 92 (gärna färgglatt)

William
Little People - Fisher Price
Pulka
Spargris
Kudde -Dacron 95, Exklusiv, Genomsydd, 38x55cm
Kläder st 74 (gärna färgglatt)
Fårfäll

Frida
Fållvikare H2 till Pfaffen
Eltandborste
Shoppingspree på Stoff & Stil i Malmö när vi ändå kommer vara i Skåne (hehe)

Thomas

Inget än så länge

Familjen
Tidningskorg, typ denna
Torkställning
Presentkort på Ikea

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jaså ni ska till Stoff&Stil??
Vi bor ca 15 minuters bilväg därifrån... :-)

En docksäng fick just åka till tippen här!!

Frida sa...

Nja, det är väl inte bestämt direkt. Men jag vill absolut dit om dom har öppet och det passar. Är övertygad om att svägerskan är med på min Stoff&Stil-idé också. Hehe...

Va? Nä, va synd! Om docksängen alltså.

Anonym sa...

JO!! JAG ÄR MED!! Jag har inte ens tänkt tanken och så läser jag här hos dig... Sån lycka spred sig i hela min kropp. Hur kan du ens tro att jag inte skulle vilja dit? WOHOO! Kram /Å

KlaramedK sa...

Hallåååå, då kanske vi ses på SOS för jag skall ner till Lund över jul och nyår!!