tisdag, november 25, 2008

Stressad

När jag är själv hemma (det betyder helt själv vilket har hänt en gång eller att William sover och Elliot är på dagis) blir jag jättestressad. Det är så mycket jag vill hinna med att jag ibland går och irrar som en yr höna (typ). Jag måste hänga tvätt, jag måste plocka ur diskmaskinen, jag måste klippa ut tyg, jag måste rita mönster, jag måste sy, jag måste städa, jag måste äta, jag måste gå på toa, jag måste ner och hämta posten, jag måste julpynta, jag måste sy ny dyna till sulkyn. Vissa saker roligare än andra så klart.

Idag har jag iaf hunnit sy lite på en t-shirt samt sytt julgardinerna till köket, jag har plockat ur diskmaskinen, hängt en maskin tvätt, ammat William, gett samma kid gröt, värmt min mat som jag nu ska äta.

Läjter!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Måste vara ett typiskt familje-syndrom! Vi är drabbade även här...

Det blir nog mindre gjort t o m när man snurrar runt så!! :-)

KlaramedK sa...

samma problem här!!

sytt julgardiner har jag tänkt göra i 3 år nu!!

GRÖT, wow, äter W gröten?! Nils får i sig max en tesked....men brorsan var lika kinkig med mat