måndag, september 08, 2008

Going completely nuts!

Vill beställa tyg från Superbuzzy i USA men det går f-n inte att betala. Jag tror jag blir tokig! Försökte två gånger med e-kort men det gick inte, enligt Superbuzzy stämde inte CVV-koden. Hur kan den inte göra det?? Hur som helst. Försökte med Paypal i kombination med e-kort. Icke! Försökte lägga till ett bankkonto på Paypal, icke då!

Vet inte om det här med State krånglar till det när det gäller billing address. State är ju obligatoriskt när man reggar sig på Superbuzzys sida. På Paypal finns även ett State-fält men här i Sverige finns ju inte motsvarande fält när man fyller i adress på e-kort. Kan detta ställa till det tro?

Hur som helst blir jag tokig snart. Vill ju så gärna ha de där tygerna ju...

4 kommentarer:

KlaramedK sa...

ojoj...farligt att gå in på den sidan...mycket vill man ha ha ha!! ;=)

akta dig för tullen sen...fy det borde vara gratis att ta in tyger!!


nu måste jag oxå dit tror jag...

Frida sa...

Mmm, det va farligt. Mycket fint!

Hur mycket moms och skit är det på tyg? Vet du det?

KlaramedK sa...

hmmm...tullavgiften är alltid 100kr eller var det 150...hmmm....sedan får man betala 25% på tyg+FRAKTEN!!!! om försändelsen fastnar hos de skånska tullarna!!

på s-buzzy är allt momsfritt i alla fall, annars är det bra att poängtera att det skall vara tax free...

hittade inte elefanterna eller de fina flodhästarna nu heller...utrotade kanske...

Frida sa...

Hittade alla extra avgifter på Tullverkets sida. Elakt att ta så mycket extra betalt för lite tyg...