lördag, september 13, 2008

Heaven

Pappa T drog tidigt i morse för att arrangera downhill-tävling i Sunne. Så jag och småbojsen har varit själva idag.

Lagom till kl 11 packade jag ner två små killar i cykelvagnen och drog iväg till Hållbar Logistiks familjedag. Elliot var i himmelriket med alla lastbilar, lastmaskiner, grävmaskiner, kranar och kranbilar. 2 ½ timme spenderas på "mässan" tillsammans med moster Emma. Sen cykla vi hem. Gissa vem som somna som en stock så fort det började gunga lite? 10 minuter sov han innan vi var hemma och jag försökte lyfta upp honom sovande till lägenheten. Gick väl inte så bra. Pigg som en mört väl upp i lägenheten. Men då somnade han å andra sidan som en stock efter Bolibompa idag. Skönt att han inte krångla eftersom jag var själv. W fick mat, bajsa och somna som en stock han också. Själv nickade jag till när jag låg inne på madrassen i Elliots rum i eftermiddags. Tröttsamt att vara ute i friska, blåsiga, kyliga luften några timmar.

Nu kom T hem från Sunne. Ha de!

Inga kommentarer: