måndag, juli 21, 2008

Gris?

Åskan går så jag borde förmodligen stänga av datorn fortare än kvickt men... här sitter jag... regnet öser ner, rakt ner. Stor idé att vattna blomlådan på balkongen förut... not! Blommorna lär ju dränkas nu.

Råkade kolla vad jag hade för spel på min nya (sen nån månad tillbaka) mobil igår. Det skulle jag inte gjort. Jag startade ett Sims 2 spel... jag kan inte sluta! Kan ju inte låta min lilla figur dö ju! Hon måste ju få mat, gå på toa, se på tv, laga mat och allt sånt där vardagstjafs. T tycker jag är knäpp för han såg att jag Sim:ade mig kl 5 imorse när jag amma och rapa W i sängen.

Har börjat märka av postgraviditetssymtom också. Håret rasar i stora tussar. Jag svettas som en gris... ibland... fast det inte är särskilt varmt. Undra om konstant sockersug faller inom postgraviditetssymtom också?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror absolut sockersug räknas. Det gäller att skylla på det man kan. Kram /Å

Anonym sa...

Sockersug är ett postgraviditetssymptom som man kan ha åravis efter förlossning...
*as-garv*

Frida sa...

Skönt att jag har stöd! :D