torsdag, juli 24, 2008

Not a happy camper

Idag kom det en ny Tiger med posten. I det stora kuvertet låg även en Tigerskallra! Trevlig överraskning. Tack Teddykompaniet!

Kvällen igår var inte rolig. E sov som vanligt som en stock. *peppar peppar* W däremot ville inte ligga själv och sova som han brukar. Jag hann diska nästan hela disken innan jag fick bära och bära och bära. T mådde uselt när han kom från jobbet så efter E var lagd så gick även han och la sig vilket resulterade i att jag fick bära W hela kvällen själv. Jag pröva allt! Men han va inte en "happy camper". Lagom till T vaknade så började han tjuta. Inte ens tutten hjälpte. Då är det illa. T lirkade och försökte få ut lite pruttar men det kom inte vidare värst mycket. Kvällen slutade med att jag bar honom till sömns och la mig själv med W på bröstet i soffan. Där sov vi faktiskt från midnatt till klockan 4! Sen lite mat och sen sov vi vidare i sängen. Matbreak nån gång, minns inte när, och sen gick vi upp vid 8 eller nåt...

Under förmiddagen var det gnälligt igen. Suck. Efter lunch när E tog sin tupplur gjorde jag och W samma procedur igen, gå tills han somnade och sen lägga sig på soffan med honom på bröstet. Det funkade igen och vi sov faktiskt nästan till 16 allihop. Rekord! Sen brakade loss... i blöjan på W. Han spenderade resten av eftermiddagen med att fylla blöjan, flera gånger. Sen bidde han kolugn och nu sover han i sin säng. Skönt för både honom och oss!

Nu ska jag diska... hurra!

Inga kommentarer: