fredag, maj 16, 2008

Annan dag...

Ser att T hunnit före med dagens uppdatering om läget. Inget home sweet home idag alltså. Det blir ju heller inga besök av pappa och storebror. Mormor jobbar helg. Så det kommer bli ensamt här i helgen. Biblan är stängd så det blir inget internet heller. Suck! Elliot som har varit så frisk... nu passar han på att bli magsjuk. I och för sig bättre idag än imorgon.

Allt är dock inte nattsvart just nu. Igår kom det ett paket hem i lådan från KlaramedK. Hemmasydda prematurkläder till Wille! Jättefina och tyget är så mjukt! Tack snälla! Ska fota så fort vi hunnit pröva kläderna. Stretchfrottén är helt otroligt mjuk. Vart har du fått tag i tyget måntro??

Nu måste jag rusa om jag ska hinna få nåt käk i matsalen innan de stänger.

2 kommentarer:

KlaramedK sa...

ÅÅÅ jag lider med dig kvinna! Ni som skulle få komma hem å mysa...sjukhus är ju sååå långtråkiga!

Hoppas du fått din glass i alla fall! =)

Roligt att kunna liva upp med lite kläder...antar att de har prematurkläder på er avdelning, alfred fick storlek 68 av sjukhuset när han föddes, hallååå liksom, one size fits all eller?!
Du får vara testpilot för kläderna, du vet vad jag tycker om Ottobre(d)! ;=)

...stretchfrottén hittade jag på Ohlssons tyger för ett tag sedan, har nästan hur mycket som helst i många olika färger, men det vita var klart mjukast!

kram på dig, hoppas du har något att fördriva tiden med när du inte är sida vid sida med gullungen din!

KlaramedK sa...

just det, kom på att jag kanske inte berättat att tygerna är tvättade först...men kanske att stretchfrotten måste tvättas igen för det var visst sköljmedel kvar i maskinen från föregående tvättare!

/k