fredag, maj 09, 2008

Kaos

Håller på att skriva ett inlägg vad som egentligen hände när William kom till oss... men det tar tid... mycket att komma ihåg och skriva ner.

Just nu är det totalt kaos i min hjärna och mitt liv. Jag slits mellan flera ställen, vill vara på alla samtidigt. Jag ska vara hos William och amma, jag måste pumpa däremellan. Hinna äta själv, dricka vatten. Träffa Elliot och Thomas, vara mamma och sambo. Kramas. Ta mig mellan alla olika ställen. Det är inte långt... om man inte hade blivit skuren i magen för 4 dagar sen... då blir det helt plötsligt väldigt långt. Ryggen värker, magen värker, axlarna värker. Inga rena byxor har jag som går över snittet på magen. Man kan bryta ihop för småsaker ibland.

Samtidigt flödar hjärtat över med kärlek, till mina två små underbara pojkar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha, då kommer alla de där förvirrade känslorna även efter andra förlossningen... Det är inte kul att känna att man inte räcker till! Njut av dina underbara grabbar! STOR KRAM!

KlaramedK sa...

ojojoj Frida, jag kan inte föreställa mig vad du just går igenom...Vilken upp och nervänd värld. Fårstår att allt svämmar över i själ och hjärta.

Du har verkligen två underbart söta killar!