tisdag, maj 20, 2008

Förbålt?

Magsjukan gör sej endast påmind via den efterhängande vätskebristen som gör mej yr och snurrig. Åsså behöver jag inte trycka på så hårt när jag sätter mej på porslinsstolen förstås, det går liksom automatiskt. Förlåt om det blev för mycket detaljer för fort.

Så vad nu då? Tja, halsont, näsan lite tjockare än vanligt, Elliot nyser. Är vi på väg in i en förkylning? Jag har intre träffat min nyfödde son sen i torsdags och det lär ju dröja ett tag till känns det som. Jag vill ju träffa sonen och mamman...

Jag säger som Elvis: M A D D E R F A K K! Idag går vi på stan och införskaffar diverse heta häxmediciner. Nu ska här greppas efter halmstrån! Men först ska jag svabba hela lägenheten, den är redan dammsugen, tur att E är intresserad av dammsugningen (nåja, han stängde av dammsugaren 8754 ggr innan jag var klar, men man måste förstå fascinationen av att förstå var man slår av snabeldraken när man är 15 månader gammal).

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker så synd om er. Hoppas att sjukdomarna ger med sig snabbt så att lillebror får komma hem!