torsdag, maj 01, 2008

Små presenter värmer hjärtat

I tisdags fick jag ett litet, tjockt, tillknycklat brev på posten från svägerskan och hennes man. Det va en supersöt lite VooDoll som heter Devil Baby. Han ska "hjälpa mig att plocka ner alla dumdryga typer några pinnhål". Låter bra! :)

Devil Baby är en elak liten rackare. Han har en kort stubin och ett hetsigt temprament. Det finns många dryga typer därute som kan gå en på nerverna. Devil Baby älskar att djävlas med dom. Framförallt gillar han att ge sig på uppblåsta, arroganta och självgoda personer. Devil Baby står inte ut med tråkmånsar som bara stjäl hans tid. Och han hatar ordvitsar.

Medskickat fanns en ritual för att ge Devil Baby extrakrafter. Den ska jag utföra när jag verkligen behöver lite hjälp med di dära dumdryga typerna. :)

Tack snälla Å & A!!

Igår fick jag ännu en liten hjärtevärmande present av en arbetskamrat på jobbet. I en grönskimrande lite påse låg en supersöt massagespindel. Den ska jag lära Elliot använda på ryggen nu när vi ska gå hemma och dra hela dagarna. :)

Tack snälla M!

Inga kommentarer: