fredag, maj 02, 2008

Annorlunda värk

De senaste dagarna har jag haft en annorlunda värk långt ner på magen, eller snarare under magen. Undra om det är förvärkar. Jag hade ju inga förvärkar så vitt jag kommer ihåg med E. Inte "mensvärks-förvärkar" iaf. Magen knöt ihop sig som en hård boll titt som tätt med E men aldrig med nån vidare värk så som jag haft korta stunder de senaste dagarna.

Ibland känns det som om Lillkotten nyps innifrån också, långt ner på magen. En ganska vass, kort smärta. Känns som om han skulle kunna nypa hål på fosterhinna och göra så vattnet går. Inte bra om han gör det riktigt än... Drygt 6 veckor kvar...

Han är riktigt busig där inne, det har han nog snappat upp från storebror som hänger och klänger på magen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Cool mage!! Jag är bara lite avundsjuk med min lilla fluffiga tjockis-kula... :-)

KlaramedK sa...

japp, fin mage!
hmmm...de där med plötslig smärta kämner jag igen, ibland känns det som ischias i ljumsken på mig...