lördag, maj 24, 2008

Blekansikte

Vi slog på stort idag och tog en promenad alla fyra. En kort promenad som inte varade särskilt länge eftersom någon ville ha mat. Man hinner inte mycket mellan amning, sondning, pumpning. Hur som helst. Vi gick till en lekpark i närheten. T och E gungade och lekte. Själv satt jag i solen och insåg att jag är überblek! Min teori är att sjukhusvistelsen har gjort mig blekare.

Välmatchad mamma och son med vacker betongvägg i bakgrunden.

Just nu är jag själv med småkillarna. Fick sköta nattning av modell större själv med en hungring modell mindre gapande efter tutten. Det va inte lätt men det gick. T fick ett samtal från en cykelbekant och fick göra veckans goda gärning vilket innebar en biltur till Vålberg och tillbaka.

3 kommentarer:

KlaramedK sa...

ojojoj, jag är impad! Nattning av två ENSAM, Yberkvinna!! ...själv har jag varit ensam med två typ i 20 minuter två gånger....ena gången höll Storebror på att dänga en vattenflaska ner i vagen på lillkillen...(mamma var tvungen att gå på toa i 3 sekunder) ...tog upp minstingen, storebror börjar gallskrika...ja, alla grät tillslut!!

Anonym sa...

Här är ytterligare ett blekansikte... Syns vem som jobbar heltid och pendlar 4 timmar per dag! En alvedon på min arm blir en leverfläck! :-)
*pinsamt*

Frida sa...

Klara: Nja, det va ju inte helt lätt men det ordnade sig ju till slut. Lillkillen brukar ju vara nöjd och glad men just då var han det inte kan jag meddela. Tur E är så lätt att natta.

Titti: Haha! Samma här!!