tisdag, juni 17, 2008

Muta eller tjuta?

Sitter med en bebis hängande över axeln. Storebror sover middag och jag insåg just vad utmaningen kommer bestå av idag. Att ta sig iväg till bvc känns inte helt oöverkomligt. Däremot inser jag att jag förmodligen kommer behöva amma någonstans ute. Inget konstigt med det förutom att jag då kommer vara rätt låst och samtidigt kommer Elliot med största sannolikhet inte vilja sitta lika still som sin mamma och lillebror.

Får endera ha ett gäng kex redo att muta med eller så får jag spänna fast stackarn i vagnen och låtsas som det regnar när han gallskriker och försöker åla sig ur selen... hm... lutar åt kex...

Ajdå, han vaknar redan... gotto go!

1 kommentar:

KlaramedK sa...

känner igen det där...man är väl kanske för feg för att låta ens ena unge sitta och vråla i "ofentligheten" muta verkar vara smart!!