onsdag, juni 04, 2008

Putsning

Eftersom ingen gav mig fönsterputsning i födelsedagspresent så fick jag göra jobbet själv. Idag har alla fönster på ena sidan lägenheten blivit putsade. Det blev riktigt bra och det va faktiskt inte så jobbigt alls. Provade en ny fönsterputsningsteknik. Eller ja, det är nog så man ska putsa fönster, jag har bara använt en annan teknik förut. En mycket jobbigare teknik inser jag nu. Jag tänker inte avslöja hur jag brukade putsa fönster, men jag kan meddela att jag numera putsar med skrapa och diskmedel. Lätt som en plätt!

Så nu ser vi ut och folk ser väl därmed även in... Grattis alla patienter på sjukhuset, har ni tur kan ni få en skymt av mig med en tutte i vädret... ;-) Ehum... tur och tur...

Ett par bilder från de senaste dagarna:

Moster spenderade en dag med oss då pappa T var på cykeläventyr.

Mer vild än tam. Klättrar på mammas rygg.

Grodan softar i soffan.

Lilla lilla foten som ändå är stor i jämförelse med resten av kroppen.

Inga kommentarer: