torsdag, augusti 28, 2008

I'm on a roll!

Har sytt ännu mer idag!!

Behövde ett solskydd till Williams babyskydd. När vi hyrde stolen för 350:- så kunde man köpa till ett solskydd för lika mycket. Det passar Akta Gracos bilstolar sen, sa personalen som hyrde ut. Det tyckte jag kändes som ett sätt att tvinga mig att köpa en Akta Graco bilstol när han växer ur babyskyddet. Jag vill välja själv. En liten parantes bara.

Jag får skapa en syblogg snart om jag ska fortsätta på det här viset! :D

Snodde i alla fall ihop ett jätteenkelt solskydd ikväll. Två tyg, kanal i framkant i ena tyget, däri sitter en gardinvajer eller va de kallas. Ihopsytt med sömnsmånen invikt förutom i framkant där den går över kanten. Fästs med kardborre i framkant, nertill och bakstycket vilar bara över babyskyddet. Hade en tanke på att sy fast resår men det funkar alldels utmärkt ändå så jag skippar det.

Tyvärr ingen söt bebi i stolen, han ligger och sussar sött i sängen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är ju bara alldels för duktig... *dåligt samvete*

KlaramedK sa...

kalasfin och mycket roligare för W att titta uppåt närhan åker bil!!

jaaaa starta en syblogg det är jättekul!! =)

Frida sa...

Titti: I ditt tillstånd är du ursäktad så du behöver inte alls ha dåligt samvete!

Klara: Mm.. ska tänka på saken... :)