fredag, augusti 08, 2008

The muffin man

Jag gjorde chocholatechip muffins häromdagen. Om jag inte minns helt fel så fanns det några kvar igår kväll. Efter lunchen idag satte jag på lite kaffe och tänkte ta mig en chokladmuffins. Smaskens!

Men hittar inga!! Vart är dom?

Misstänker att min kära sambo sitter ute i skogen någonstans i Sunnes skidbacke och gottar sig med chokladmuffins.

För att lösa min situation fick jag ju baka nya... så tråkigt... hehe.... hade dock ingen mörk choklad hemma. Bara nån gammal ljus blockchoklad. Den fick duga. Tyvärr blev inte denna sats lika bra som den förra men men... story of my baking/cooking life...

Gott med chokladmuffins till kaffet hur som helst. :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Maria säger: Wow, vad duktig du är (eller bara extremt gottsugen...) Jag hade garanterat suttit och surat och druckit mitt kaffe utan muffins till...

Frida sa...

Extreeeeemt gottsugen är nog sanningen...

Anonym sa...

Recept på goda muffins emottages tacksamt! :-)