söndag, april 27, 2008

32-åringen

Lilleman däckade strax efter kl 18 idag. Det tar på krafterna att underhålla gäster. Själv känner jag mig helt däckad... Städa, baka och greja hela för middagen. Runt 14 fick vi besök av mormor, moster Emma, morbror Emil och gammelmoster Berit. Morfar, gammelfarmor och Esko va krassliga allihop, så de kunde inte komma. Tråkigt men jag slipper gärna att bli sjuk.

Fick ett gäng trevlig presenter också; presentkort, pengar, (nit)lotter, gelöverdrag till cykelsadeln, Smoothies receptbok, balkongblommor och sist men inte minst en videokamera! Av förklarliga skäl har det inte blivit så många kort tagna idag så ni får hålla tillgodo med Elliot och mormor som leker.


Lämpligt vore väl annars en filmsnutt men jag har inte en susning om hur man laddar ur kameran än så det får vänta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag har ju sett denna dagen hela veckan i min kalender men missade iaf att ringa. Trodde även att telefonen skulle larma men inte då. NU är då larmet påslaget på årsdagen som är inlagt så nästa år kommer telefonen förutom i kalendern även påminna mig med signa klockan 10:00. Och då varje år från nu! Hehe... Grattis i kommentarsform... Men en VIDEKAMERA? vem har vunnit på lotto?

Frida sa...

Då tackar väl jag i kommentarsform också. :) Tack!

Tror ju iofs att du snart byter telefon igen och då försvinner din påminnelse... ;)

Nja, jag la väl till lite på videokameran, eller ska göra det iaf. Vi köper den tillsammans. Men jag hoppas varje onsdag och lördag att jag ska bli miljonär...