onsdag, april 02, 2008

Sy-ryck

Fick ett ryck efter dagens "varma" väder och slängde ihop en vårmössa till Elliot. Jag brukar ha svårt att "slänga ihop" saker bara så där men det gick faktiskt bra. Tyvärr finns risk att mössan inte passar ändå pga att tyget va lite kort på ena sidan men vi får se imorgon om den passar ändå.

Idag kirrade vi ny, begagnad syskonvagn också. Har ju märkt att Babytravels vagnar inte ligger många dagar på Blocket så när jag såg en annons igårkväll så ringde jag direkt. Åkte och kolla på vagnen idag och fick med den hem i bagaget... Skönt att ha den fixad.

På hemvägen låg Skokanonen så vi smet in där och hitta vårskor till lillkillen också. Stövlarna är aningen varma när det är +10 grader ute.

Utöver detta fick jag två paket med posten idag, en SkipHop skötväska och ett sy-din-egen-mei-tai kit. Tjoho!

Som vanligt när jag sitter vid dator står T och hänger bakom ryggen och väntar på att jag ska blir färdig... så jag får överlåda dator till honom och själv går jag och borstar tänderna. Gonatt, gott folk!

Inga kommentarer: